WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Μπισκότα

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Εάν είστε καλά με αυτό και αποδεχτείτε όλα τα cookies, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή". Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τη δήλωση απορρήτου μας.

Επιστροφή στην κορυφή

ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟN ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΧΙΘΡΟΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΧΗ ΚΙΝΗΣΗ

Είναι η ώρα αιχμής το πρωί στον αερολιμένα Χίθροου του Λονδίνου και οι ανελκυστήρες στο επίπεδο των αφίξεων είναι εκτός λειτουργίας, όλοι, εντελώς ξαφνικά. Εάν στο νου σας έρχεται η λέξη «πανδαιμόνιο», τότε μπορείτε να πάρετε μια ιδέα του τι συνέβη.

Αυτό ήταν το συγκλονιστικό σκηνικό που αντίκρισε ο τεχνικός συντήρησης της KONE, Nigel Stride, όταν έφτασε στην εργασία του ένα πρωινό Δευτέρας. Και οι τέσσερις ανελκυστήρες προτεραιότητας στον Τερματικό Σταθμό 1 δεν ανταποκρίνονταν, επειδή οι εργολάβοι που εκτελούσαν εργασίες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης νύχτας είχαν διακόψει τη λειτουργία των οργάνων χειρισμού.

Γρήγορα δημιουργήθηκαν ουρές στη σιδηροδρομική σύνδεση Heathrow Express. Κρύος ιδρώτας έλουσε τον Stride, καθώς εκατοντάδες ανήσυχοι ταξιδιώτες στριμώχνονταν γύρω του.

«Τελικά, το πρόβλημα λύθηκε γρήγορα, αλλά ήταν το πιο αγχωτικό δεκαπεντάλεπτο που είχα βιώσει ποτέ μου», αναφέρει ο Stride. Αυτός και άλλοι 41 μηχανικοί και τεχνικοί φροντίζουν τους 1.035 ανελκυστήρες, κυλιόμενες κλίμακες και κυλιόμενους διαδρόμους του αεροδρομίου, μεριμνώντας ώστε το Χίθροου να λειτουργεί σαν καλοκουρδισμένο ρολόι όλο το εικοσιτετράωρο.

ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Με 191.000 άτομα να διέρχονται καθημερινά από τον αερολιμένα του Χίθροου, σπάνια υπάρχουν στιγμές εφησυχασμού.

«Κάθε βλάβη έχει άμεσο αντίκτυπο. Εάν κάτι πάει στραβά, συμμετέχουμε όλοι ενεργά προκειμένου να θέσουμε τη μονάδα ξανά σε λειτουργία το συντομότερο δυνατό», αναφέρει ο Stride. Περιγράφει τον εξοπλισμό στο αεροδρόμιο ως τον «κρίσιμο σύνδεσμο» που συνδέει την πόλη με τις πύλες αναχώρησης και τον υπόλοιπο κόσμο.

«Χωρίς το βασικό αυτό τμήμα στο ενδιάμεσο, ολόκληρο το σύστημα καταρρέει.»

Μια ασήμαντη διαταραχή μπορεί να έχει τεράστιες αλυσιδωτές επιπτώσεις. «Οι αεροπορικές εταιρείες δεν περιμένουν πλέον τους καθυστερημένους επιβάτες. Εάν κάποιος χάσει μια πτήση λόγω ελαττωματικού εξοπλισμού, επηρεάζονται πάρα πολλές ζωές.»

Αν και η ασφάλεια αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για το προσωπικό της ΚΟΝΕ, αυτό ισχύει διπλά για το αεροδρόμιο. «Δεν μπορούμε να αφήνουμε αιχμηρά εργαλεία να βρίσκονται εκτεθειμένα τριγύρω λόγω των κινδύνων ασφαλείας. Πρέπει ακόμα να προσέχουμε για ασυνόδευτα αντικείμενα και ανθρώπους που συμπεριφέρονται ύποπτα. Είμαστε το έξτρα ζευγάρι μάτια για το προσωπικό ασφαλείας.»

Ακόμα και με την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων γύρω από το εργοτάξιο, ο Stride λαμβάνει ειδικές προφυλάξεις όταν εκτελεί εργασίες ανάμεσα σε μεγάλα πλήθη σε κλειστούς χώρους. «Με τις αποσκευές να βρίσκονται παντού και ενθουσιασμένα παιδιά να τρέχουν τριγύρω, τα πράγματα μπορούν γρήγορα να πάρουν άσχημη τροπή.»

Στις θύρες αντιστοιχεί ένα μεγάλο ποσοστό επισκευών, αποκαλύπτει. Οι βλάβες συνήθως προκαλούνται από τους επιβάτες που χτυπούν τους ανελκυστήρες με τα καροτσάκια μεταφοράς των αποσκευών ή τα αναπηρικά αμαξίδια.

«Μια φορά, υπήρξε ένας άντρας, που ενδεχομένως είχε απολαύσει υπερβολικά τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας κατά την πτήση, ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητό του μέσα στον ανελκυστήρα μπροστά στον χώρο αναμονής. Κατορθώσαμε να επισκευάσουμε τον ανελκυστήρα, αλλά το αυτοκίνητο είχε γίνει σμπαράλια.»

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα