WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Μπισκότα

Χρησιμοποιούμε cookies για τη βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας του ιστότοπου και για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία κατά την περιήγηση στον ιστότοπό μας. Εάν είστε καλά με αυτό και αποδεχτείτε όλα τα cookies, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί "Αποδοχή". Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τη δήλωση απορρήτου μας.

Επιστροφή στην κορυφή

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΡΑΝΟΣ

Όταν στην ινδική πόλη Μαντουράι η τροχαία τον σταμάτησε, ο Balasubramaniyan Vijayakumar προβληματίστηκε για ποιον λόγο έγινε αυτό. Είχε προσελκύσει την προσοχή της αστυνομίας με το να κάνει κάτι που ελάχιστοι μοτοσυκλετιστές κάνουν στο κρατίδιο Ταμίλ Ναντού, φορούσε δηλαδή κράνος.

«Στην αρχή, φοβήθηκα λίγο», παραδέχεται ο Balasubramaniyan, ανακαλώντας εκείνη την ημέρα το 2013. Η αστυνομία διενεργούσε μια εκστρατεία ενημέρωσης για την οδική ασφάλεια και τον ρώτησε για ποιον λόγο, παρά τους 45 βαθμούς ζέστη, ο συγκεκριμένος ντόπιος της πόλης Τσενάι λάμβανε μια τέτοιους είδους άβολη προφύλαξη.

Δεν χρειάστηκε να σκεφτεί πολύ για να απαντήσει. «Τους είπα», αναφέρει χαρακτηριστικά, «κύριοι, αυτό είναι για την προσωπική μου ασφάλεια και, εκτός αυτού, εργάζομαι σε μια εταιρεία που ονομάζεται KONE.» Τότε, περιέγραψε την πολιτική του να μην υπάρχει κανένας συμβιβασμός ως προς την ασφάλεια η οποία εφαρμόζεται είτε εν ώρα εργασίας είτε όχι. Τους έδειξε επίσης ορισμένα βίντεο της ΚΟΝΕ σχετικά με την οδική ασφάλεια που έτυχε να έχει μαζί του στον φορητό του υπολογιστή.

Η αστυνομία, εντυπωσιασμένη από την ένθερμη στάση του Balasubramaniyan υπέρ της οδικής ασφάλειας (και τα βίντεο), του ζήτησε να μιλήσει σε ένα δημόσιο σεμινάριο για την οδική ασφάλεια το οποίο θα διεξαγόταν την επόμενη ημέρα. Μπροστά σε ένα κοινό 150-200 ατόμων, παρουσίασε τα βίντεο της KONE τα οποία περιείχαν τα πάντα, από τη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας έως και τους κινδύνους χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.

DNA ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ 1 ΖΩΗ ΚΑΘΕ 4 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ
ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ 1 ΖΩΗ ΚΑΘΕ 4 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ

Η Ινδία συγκαταλέγεται μεταξύ των χωρών με τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στον κόσμο, με μία ζωή να χάνεται κάθε τέσσερα λεπτά. Παράλληλα υπάρχουν και άλλα στατιστικά στοιχεία που είναι εξίσου συγκλονιστικά: Αν και η χώρα διαθέτει μόνο το 1% των οχημάτων παγκοσμίως, καταγράφει το ανησυχητικό ποσοστό του 10% του συνόλου των θανάτων από τροχαία ατυχήματα παγκοσμίως ή περίπου 240.000 ετησίως, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Η περιοχή που πλήττεται περισσότερο είναι το κρατίδιο Ταμίλ Ναντού στο οποίο οι μοτοσυκλετιστές ιδίως είναι ευάλωτοι, κυρίως επειδή αποφεύγουν να φορούν κράνος.

Παρ’ όλα αυτά, ο Balasubramaniyan αποτελεί φωτεινή εξαίρεση. Δίνει το παράδειγμα όπου και αν πηγαίνει φορώντας το full-face κράνος του με θρησκευτική ευλάβεια. Ο Ανώτερος Μηχανικός της ΚΟΝΕ για τα Μεγάλα Έργα αναφέρει ότι είχε συνειδητά τη νοοτροπία αυτή για την ασφάλεια ήδη από την παιδική ηλικία. Οπότε, όταν εντάχθηκε στο δυναμικό της KONE, ήταν ευτυχής που η πολιτική μηδενικής ανοχής της KONE όσον αφορά την πλημμελή συμπεριφορά σε θέματα ασφάλειας ήταν αντίστοιχη με την προσωπική του κοσμοθεωρία. Επιπλέον, κατανοεί τους κινδύνους σε πολύ προσωπικό επίπεδο. Το 2012, ο πεθερός του έχασε τη ζωή του από τραυματισμό στο κεφάλι που σχετιζόταν με μοτοσυκλέτα.

«Η ασφάλεια θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τον καθένα από εμάς», σημειώνει ο Balasubramaniyan. «Δεν θα έπρεπε να χάνονται ζωές λόγω της απάθειας αυτής», προσθέτει.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ

Εγκατεστημένος πλέον στο Ομάν, o Balasubramaniyan διαπιστώνει ότι σημειώνονται βελτιώσεις κάθε φορά που επιστρέφει στο Ταμίλ Ναντού, με την επιβολή αυστηρότερων νόμων για τη χρήση κράνους και γιγαντοαφίσες που υπενθυμίζουν στους οδηγούς να προσέχουν προκειμένου να φθάσουν με ασφάλεια στα αγαπημένα τους πρόσωπα που τους περιμένουν στο σπίτι. Ακόμα όμως και στην περίπτωση αυτή, θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξουν ακόμη πιο αυστηρές ποινές για τη μη συμμόρφωση.

Οι τρέχουσες εκστρατείες που πραγματοποιούνται από τα υπουργεία της κυβέρνησης, τις ΜΚΟ και τις εταιρείες συνεχίζουν να ευαισθητοποιούν για θέματα οδικής ασφάλειας, αλλά όπως κατέδειξε ο συγκεκριμένος υπάλληλος της KONE, ορισμένες φορές το μόνο που χρειάζεται για την πυροδότηση θετικών αλλαγών είναι ένας συνηθισμένος άνθρωπος με ακλόνητη πεποίθηση.

Μοιραστείτε αυτή τη σελίδα